Brisbane - Byron Bay

28 januari 2018 - Byron Bay, Australië

Maandag ben ik naar Brisbane gevlogen en heb daar een super leuke en fijne 4 dagen gehad bij Larissa maar daarna was het ook wel weer genoeg Brisbane. Heb een mooi uitzicht gehad op de Brisbane Bridge, rondje van ongeveer 4.5 uur door de stad en een rondje gefietst. Donderdag was ik met de Greyhoundbus naar Byron Bay. Ik was daar aan en het was gelijk al super gezellig met andere mensen hier!
Vrijdag was echt Australia Day en dat heb ik ff goed gevierd door eerst gewoon alsof ik het elke dag doe uit een vliegtuig te springen. Het was zo gaaf en dood eng maar zo leuk😱 Ik zou het oprecht iedereen aanraden ookal heb je hoogtevrees! Het voelt nog steeds als een gekke droom maar ik heb t toch wel in t echt gedaan hahaha. Daarna heb ik met 3 andere eerst een bbq gehad en daarna zijn we naar een club gegaan.
Zaterdag zijn we lekker naar het strand gegaan en ff wat sushi gehaald met nog een meid uit Canada. Na het avondeten hebben we nog met zn alle en nog meer mensen buiten gezeten tot half 2 's nachts👌 ben alleen wel verbrand op het strand... zelfs op mn onderlip😅
Zondag (vandaag) ga ik ff lekker door de straatjes hier nog lopen en de laatste Byron Bay sfeer snuiven want morgen ga ik met de Greyhoundbus naar Yamba. Toevallig gaat die Canadese meid ook met dezelfde dus naar het zelfde hostel dus dat wordt gezellig!