Weekje niet geschreven...

22 januari 2018 - Penshurst, Australië

Ik heb de laatste week ongeveer niet geschreven, helemaal niet aan gedacht.
Woensdag heb ik gezellig een drankje gedaan met een vriend in Sydney.
Donderdag ben ik naar Wollongong geweest. Super mooi en relaxed plaatsje met goeie cafeetjes! Ben daar langs een hostel geweest om te vragen of ze iemand in april nodig hadden om schoon te maken in ruil voor een gratis slaapplek maar ik moet half maart ff bellen daarvoor.
Vrijdag heb ik voor het eerst in 2maanden mijn wekker moeten zetten😱 Ik ging met Julie en Ruby mee naar het strand met Django. Was echt heerlijk, 9uur 's ochtends met je blote voeten door de zee lopen en de zon op de hoofd👌 Daarna hadden we in Cronulla een heerlijk ontbijtje gehad met gepocheerd ei, avocado, bacon en sla👅 Die dag kon ik ook inchecken voor mijn vlucht naar Brisbane!
Zaterdag en zondag heb ik lekker bij het zwembad gehangen want het was 35 graden...
Zaterdagavond had ik nog met iemand afgesproken die ook bij Surfles heeft gewerkt! Was super gezellig, beetje gesurft (vooral gevallen dan) en daarna kwam er nog een nederlandse vriend van hem erbij, hebben we een super lekkere burger gegeten. Daarna heeft die vriend van hem mij afgezet met zijn super chille busje bij een station zodat ik maar 1 trein hoefde te nemen in plaats van bus, ferry en 2 treinen. Was een lekkere gezellige nederlandse avond :) mis dat wel een beetje hier🤔😋 Zondag nog ff naar Hurstville geweest met Nikki om een fles champagne te halen voor Julie en Stewert als dankje met een leuk kaartje geweest😊
Heb net mijn koffer ingepakt, ga over 20minuten naar t station om naar het vliegveld te gaan en te vertrekken naar Brisbane. Zin innn💪💪