Yamba - Woolgoolga

28 februari 2018 - Penshurst, Australië

Dus... Ik heb een tijdje niet geschreven😅
Ben blij dat ik maar 1 nachtje in Yamba ben gebleven want daar was geen drol aan... volgende dag de bus gepakt om naar Woolgoolga te gaan en daar 3 weekjes te zijn om bedden schoon te maken. Toen ik daar binnen kwam werd ik gelijk al super door iedereen ontvangen en het was meteen gezellig! Daar heb ik 2 weekjes dus bedden schoongemaakt, feestjes gehad, kampvuurtjes op het strand. Was echt veelste leuk!
Na 2weken bedden schoonmaken dacht ik: ik heb wel wat geld nodig, misschien kan ik ook bij het frambozen plukken werken. Moest eerst naar de dokter, weekje wachten (feestjes tussen door natuurlijk want zo gezellig is het😋) en daarna maandag 19 februari beginnen.
De dag dat ik moest werken ging mn wekker lekker vroeg, kwart voor 5... Ik heb daar 8uurtjes frambozen staan plukken en was best prima te doen. Tot dat...
Ik werd de volgende dag wakker door mn wekker, klaar om weer te werken alleen ik lag in mijn bed en mijn knie deed al zoveel pijn. Ik dacht ff uit mn bed te gaan, kijken of lopen gaat maar nee hoor, ik kon niet eens naar de wc lopen... Dus dat was ook gelijk weer klaar.
Woensdag de 21ste kwam er opeens een broer van iemand langs die eerder te gast was en hem naar dit hostel had gestuurd. Blijkt deze jongen een tattoo artiest te zijn! Komt dat ff goed uit😏 De dag daarvoor was al eerder een meisje geweest die een tattoo door hem had laten zetten en ik dacht: ik wil ook! Zo gezegt, zo gedaan. Ik ga zitten op de bar in t hostel, iedereen kijkt gezellig mee hoe ik moeilijke gezichten trek maar hij stond daar opeens en staat er nog steeds! Laatste vrijdag (23 februari) hebben we een super groot feest gehad met het thema Mexico. Ik, Angela (Belgisch) en Laura (Zwits) hebben in de keuken gestaan. Zij hadden alles gemaakt voor de burrito's en ik heb letterlijk een berg met nacho's, vlees, boontjes, maïs en super veel kaas gemaakt. Was helemaal een geslaagd dinner! Iedereen vond het super en dat was een goed begin van onze mexicaanse avond. Ook leuk dat iedereen gekleed was als iets mexicaans, ganster, sombrero's, sommige jongens hadden ook heel hun baard geschoren en alleen de snor laten staan😂 Veelste mooie avond👌
Zondag zijn we naar de Red Rocks gegaan, echt een super mooi strand! Waren alleen maar ouders met kinderen, komen wij ff langs, leeftijd tussen de 18 en 34😋
Maandag nog een beetje rondgehangen in het hostel, super gaaf want 's avonds zaten er een paar franse en een aussie te jammen op 4 gitaren en dat klonk zo gaaf!
Dinsdag was een beetje baaldag want die avond moest ik het hostel verlaten en dat voelde een beetje als je nieuwe familie verlaten... We waren z'n geweldige groep met de mensen die voor langer dan 4nachten bleven! Misschien gaan we een keer met deze hele groep ergens in Frankrijk afspreken (is toch wel ongeveer t midden van ons allemaal) en daar weer een feestje hebben met een ander thema👌 In de avond doei gezegt tegen iedereen en dat ik ze hopelijk nog echt een keer in Europa zie want ze zijn stuk voor stuk geweldig!
Dinsdag op woensdag nacht heb ik in de bus gezeten en dat was nou niet echt comfortabel om te slapen maar oke😂 Ben daarna naar Stewert en Julie gegaan ookal waren ze er niet, ze zeiden dat ik wel ff gewoon hier'n spullen kon laten en wat kon doen. Zo heb ik ook nog ff geslapen op de bank want in de bus heb ik echt maar 3 uur totaal geslapen denk ik😅
Zometeen ga ik 2 nachtjes bij een vriendin in Sydney slapen en dan vrijdag Netty ophalen! Dat wordt ook weer een nieuw super leuk avontuur! We gaan ook met Angela (van het hostel) naar de pinguïns in Melbourne want zij is daar dan toevallig ook dus dat wordt gezellig!
We hebben al besloten wat we op mijn verjaardag gaan doen! We zitten dan waarschijnlijk in Lake Entrance en daar is een midgetgolfbaan kwam ik achter. Ik zei tegen Netty: dat wil ik doen want dat deden we vroeger ook altijd!!!! Plannetje gemaakt😋
Ook hebben we al een beetje een idee van hoe we willen reizen maar dat lees je vanzelf wel en je ziet te foto's vanzelf verschijnen😊
Groetjesssss😘😘